Kalori Buah Tembikai Susu

List Of Kalori Buah Tembikai Susu Ideas. Untuk rekod, satu mangkuk kecil tembikai susu hanya mengandungi 60 kalori dan membekalkan vitamin c yang mencakupi 70% keperluan harian tubuh anda. Buah tembikai susu turut mengandungi.

Cukupi Kebutuhan Energi dengan Kalori Susu Kental Manis
Cukupi Kebutuhan Energi dengan Kalori Susu Kental Manis from tirto.id

Secawan atau 177 gram buah tembikai susu dikatakan mengandungi 64 kalori dan 6 peratus nilai pengambilan serat yang dicadangkan untuk setiap hari. Terdapat 122 kalori dalam susu (1 gelas). Petani kolektif adalah salah satu jenis makanan rendah kalori dan diet budaya tembikai.

A Tembikai Kalori Hanya 35 Kcal Per 100 Gram.


Biji tembikai kaya dengan lemak dan protein. 36 kcal bagi setiap 100 gram. Buah tembikai susu turut mengandungi.

Bilangan Kalori Dalam Sebiji Tembikai.


Buah tembikai hanya mengandungi 46 kalori bagi setiap cawan namun ianya kaya dengan kandungan vitamin c vitamin a serta pelbagai nutriens. Satu cawan tembikai susu mengandungi 60 kalori, dan 51 peratus vitamin c dan 11 peratus kalium nilai harian yang diperlukan oleh tubuh. Buah tembikai susu tinggi kandungan potassium, vitamin c, vitamin a, vitamin b kompleks, besi, kalsium dan zink.

Semasa Mula Berbunga, Baja Perlu.


Secawan atau 177 gram buah tembikai susu dikatakan mengandungi 64 kalori, dan 6 peratus nilai pengambilan serat yang dicadangkan untuk setiap hari. 36% lemak, 38% karb, 26% prot. Setelah masalah makan anak teratasi, pemberian susu ini bisa.

Terdapat 122 Kalori Dalam Susu (1 Gelas).


Untuk rekod, satu mangkuk kecil tembikai susu hanya mengandungi 60 kalori dan membekalkan vitamin c yang mencakupi 70% keperluan harian tubuh anda. Petani kolektif adalah salah satu jenis makanan rendah kalori dan diet budaya tembikai. Untuk rekod, satu mangkuk kecil tembikai susu hanya mengandungi 60 kalori dan membekalkan vitamin c yang mencakupi 70% keperluan harian tubuh anda.

Lepas Tu Terus Takut Nak Makan Tembikai Lepas Dah Besar Sikit, Baru Makan Balik.


Buah lai (chinese pear) 100g: Terdapat 122 kalori dalam susu (1 gelas). Sedangkan kandungan air dan nutrisi pada manfaat blewah bagus untuk menurunkan berat badan anda.

Belum ada Komentar untuk "Kalori Buah Tembikai Susu"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel